HITTEPROTOCOL bij PortAgora!!

 

HITTEPROTOCOL bij PortAgora!!!

We kunnen het ze niet aandoen. De kassamedewerkers, de medewerkers die boven aan het sorteren, repareren etc. zijn, de medewerkers die met volle karren van boven naar beneden komen en de spullen op hun plek in de winkel zetten, de chauffeurs en bijrijders die spullen bij mensen ophalen/brengen… We houden van onze vrijwilligers en we zijn zuinig op ze… dus hebben we besloten vanaf dinsdag 23 juni tot en met zaterdag 27 juni alleen de ochtenden te werken en dus open te zijn tot 13.00 u. Dus van 10.00 tot 13.00 u. We hopen op het begrip van onze klanten. Wat we vast wel krijgen. Vanaf maandag 29 juni staan wij weer de hele dag (maandag na 13.00 u en de rest van de week van 10.00 tot 17.00 u) voor jullie klaar lieve klanten. Met de groeten van onze vrijwilligers.