HITTEPROTOCOL bij PortAgora!!
HITTEPROTOCOL bij PortAgora!!! We kunnen het ze niet aandoen. De kassamedewerkers, de medewerkers die boven aan het sorteren, repareren etc. zijn, de medewerkers die met volle karren van boven naar beneden komen en de spullen op hun plek in de winkel zetten, de chauffeurs en bijrijders die spullen bij mensen ophalen/brengen… We houden van … Lees meer